Governor of NJ Recognizes Becton Regional!

Mary Vaccaro

Governor of NJ Recognizes Becton Regional High School District
 The Road Back to Becton

March 11, 2021

Dear Becton Regional High School Community:

I hope this email finds you remaining healthy and safe. We are humbled to be able to share a special letter written to our school community from the Governor of New Jersey who took time to recognize our extraordinary accomplishments this school year.

As we approach one year since schools across the nation were shut down, we could not be more proud of how far we have come and what we have been able to collectively accomplish. As you know, Becton Regional has safely remained opened for our students five days a week since the beginning of the school year without one closure due to Covid-19.  This recognition is a testament to the hard work, dedication, and vigilance of our entire school community for working around the clock to make this unprecedented school year a success.

As you hopefully get outside on this seasonably warm day, take time to reflect on this accomplishment and be proud that each and everyone of you were an integral part of our success.

See the Governor Murphy's special letter of recognition here: https://twitter.com/Dr_DSforza/status/1370059186067890181?s=20

ENJOY THIS NICE WEATHER AND, AS ALWAYS, THINK POSITIVE, STAY POSITIVE, AND STAY HEALTHY!

Sincerely,

Dario Sforza, Ed.D.
Superintendent/Principal

El gobernador de Nueva Jersey reconoce el distrito regional de escuelas secundarias de Becton
El camino de regreso a Becton

11 de marzo de 2021

Estimada comunidad de escuelas secundarias regionales de Becton:

Espero que este correo electrónico lo encuentre saludable y seguro. Nos sentimos honrados de poder compartir una carta especial escrita a nuestra comunidad escolar por parte del Gobernador de Nueva Jersey, quien se tomó el tiempo para reconocer nuestros logros extraordinarios este año escolar.

A medida que nos acercamos a un año desde que cerraron las escuelas en todo el país, no podríamos estar más orgullosos de lo lejos que hemos llegado y de lo que hemos podido lograr colectivamente. Como saben, Becton Regional ha permanecido abierto de manera segura para nuestros estudiantes cinco días a la semana desde el comienzo del año escolar sin un solo cierre debido a Covid-19. Este reconocimiento es un testimonio del arduo trabajo, la dedicación y la vigilancia de toda nuestra comunidad escolar por trabajar las veinticuatro horas del día para hacer que este año escolar sin precedentes sea un éxito.

Mientras esperan salir al aire libre en este día de temporada cálida, tómese un tiempo para reflexionar sobre este logro y siéntase orgulloso de que todos y cada uno de ustedes fueron una parte integral de nuestro éxito.

Vea la carta de reconocimiento especial del gobernador Murphy aquí: https://twitter.com/Dr_DSforza/status/1370059186067890181?s=20

¡DISFRUTE DE ESTE BUEN CLIMA Y, COMO SIEMPRE, PIENSE POSITIVO, MANTÉNGASE POSITIVO Y MANTÉNGASE SALUDABLE!

Atentamente,

Dario Sforza, Ed.D.